| ارسال رایگان برای سفارشات بالای ۱ میلیون تومان |
×

پاد چیست؟

برای آشنایی بیشتر با پاد ، ابتدا لازم است بدانید که پاد سیستم ، به دستگاهی گفته می شود که مخزن آن ، به جای اتومایزر ، یک پاد ( کارتریج ) است. بعد از ظهور ویپ ها و همه گیر شدن اون ها،کمپانی ها با توسعه مدل های مختلف و استفاده از تکنولوژی های جدید،سراغ تولید دستگاهی با ابعاد کوچک تر،برای استفاده طولانی مدت تر با امکان جایگزین شدن با سیگار،که غول مرحله آخر بازار دخانیات بود رفتن و این تلاش منجر به تولید دستگاه های پاد شد.کارتریج ها یک نو آوری در صنعت ویپینگ هستند و دلیل ساخت آن ها ، تولید مخزن های کوچک به همراه کویل است. مخزن کوچک دستگاه ، اندازه ی نهایی دستگاه را کاهش می دهد و نهایتا به یک دستگاه کوچک و خوش دست می رسد. این کارتریج ها ، به طور خاصی برای مصرف سالت نیکوتین طراحی می شوند و کیفیت کام دهی و طعم دهی آن ها ، برای مصرف Salt Nicotine ها بهینه شده است.لیکوئید های فری بیس مصرفی در دستگاه های ویپ هم،با تغییراتی در ترکیب محتویات و میزان نیکوتین تزریقی،به درصد جذب بالاتر و طعم رسانی بهتری رسیدن که منجر به تولید Salt Nicotin ها شد پاد سیستم ها برای مدت طولانی در صنعت ویپینگ حضور داشته اند و با این حال ، در چند سال گذشته شاهد افزایش روز افزون محبوبیت آن ها هستیم. دلیل آن نیز ، ورود سالت نیکوتین ها به این صنعت است. نیکوتین سالت ها ، نوع خاصی از جویس ویپ هستند که تجربه ای نرم و شبیه به سیگار را برای شما ایجاد می کنند. دقیقا همان حس سیگار و گیرایی لذت بخش آن را ، می توانید با استفاده از سالت نیکوتین ها روی یک پاد سیستم تجربه کنید.

پاد سیستم ها برای چه کسانی مناسبند ؟

پاد سیستم ها برای تمام افراد سیگاری ، در هر سطحی از مصرف مناسبند. این دستگاه ها ، راهکار سریع و کم دردسر مصرف نیکوتین هستند و کارایی بسیار ساده ای دارند. به همین دلیل ، برای استفاده از آن ها نیازی به هیچ گونه پیش زمینه و اطلاعاتی ندارید. همانطور که بالاتر به آن اشاره شد ، پاد سیستم به جای اتومایزر از یک کارتریج پشتیبانی می کند. این کارتریج به اندازه ی یک کویل عمر دارد و پس از پایان عمر آن ، کافیست کارتریج قبلی را دور انداخته و کارتریج جدید را پر کنید. البته پاد سیستم ها نیز در انواع مختلفی ساخته می شوند. برخی از این دستگاه ها مثل پاد کالیبرن ای ۲ یوول ، کارتریج و کویل به صورت در هم چسبیده دارند.

چگونه از پاد سیستم استفاده کنیم ؟

استفاده از پاد سیستم بسیار آسان است. کافیست کارتریج را برداشته ، سالت خود را پر کنید ، چند دقیقه صبر کنید و از آن لذت ببرید. بسیاری از پاد سیستم های موجود در بازار ، دارای سنسور اتوماتیک هستند و هنگام ویپینگ ، نیازی به نگه داشتن دکمه نیست. با این حال ، برخی از آن ها دکمه نیز دارند و می توانید همزمان با ویپینگ ، دکمه را نگه دارید. اگر از سیگار به پاد می آیید ، پیشنهاد ما استفاده از یک دستگاه سنسور اتوماتیک است. در هر صورت ، پاد سیستم ها کام دهی خیلی زیادی ندارند و طراحی آن ها ، با هدف Nicotine Delivery و ارائه نیکوتین است. اگر به دنبال ویپینگ با کام دهی بسیار هستید ، به یک دستگاه ویپ فکر کنید. اما ، به دلیل ماهیت کم مصرف بودن پاد سیستم و خروجی پایین ، شما می توانید صرفه جویی بسیاری در مصرف جویس و سالت داشته باشید. به خاطر داشته باشید که دستگاه های اتوماتیک ، دارای سنسور هستند و این سنسور ، به رطوبت و مایعات حساسیت دارد. از آنجا که نشتی و Leakage یک مشکل طبیعی حین استفاده به شمار می آید ، همواره زیر کارتریج خود را خشک نگه دارید. تمیز نگه داشتن دستگاه و کارتریج ، به افزایش عمر دستگاه کمک فراوانی می کند.